2022年12月19日星期一

 最愛既波仔,

今日係你既16歲生日亦都係你離開咗我一個星期。
好開心你由2007年3月4日開始成為我既女兒。你一直都好乖,不過對其他人又好惡死,熟我既人都可能以為你只係成日吠。但其實你最乖,初次係精靈見你,老闆已經話你係大家姐。
帶過你去好多地方,見過好多人同狗,你因為貪食細細個就學識「坐」同「手手」。之後因為要鍚我就自己學埋「請請」。你最鍾意strawberry、去婆婆度搵龜龜、咬青蛙仔、食骨骨、八哥朋友仔、去公園追鳥。仲記得你第一次訓我張床,朝早你唔願起身。你一直無咩病痛,估唔到由10月開始第一次暈倒,到12月之後連飲水、食野,到最後一日連行多幾步都會暈倒。會變得咁快。
你好乖,最後係訓覺時離開,怕我地睇住會傷心。臨訓前同你講野,我知你明白唔想大家都辛苦,所以好乖乖咁真係去訓。
你永遠都係我既波仔,最愛既寶寶。如果,有下一世,希望有緣份一齊。如果,真係有彩虹橋,你一定要等我,到我既日子時黎接我。
今日個生日蛋糕一早訂左,而家就只好等細佬妹妹幫你食埋。不過我知道你會永遠都係我❤️中。

沒有留言: