2023年1月10日星期二

天氣凍

 薯薯

一天氣凍有變,我條氣管就好敏感會成日咳。之後就唔想食野喇

不過講開食野,我最鍾意係魚仔餅,真係好好味架。不過呀妹成日都食得好快,我就每粒都食左D先,有我既口水味。我係要等媽媽整好哂先食,想佢分多D俾我,不過佢一行開我就要開TURBO,唔係呀妹就走過黎。


妹好麻煩架,佢地一出街佢就吠..之後就一野撲黎我度,次次都撞我。又成日係房門口等我入去又撞我,不過爸爸媽媽次次都會鬧佢。但冇用架,佢好蠢係唔會變架。之前傳心個姐姐話我好簡單,只要有人不停贊我靚仔就可以。係呀,我係全世界最可愛最靚既叻叻開心小BB。媽媽成日都係咁叫我既。


小QUEEN

我真係日日夜夜都要痴住媽媽架,訓覺我會係佢側邊,make sure哥哥唔入黎,如果佢入黎,我就成個身整開佢,唔俾佢行近媽媽。我當媽媽係白粉,上癮架,要成日鍚鍚抱抱。佢一抱哥哥我就唔開心架,我要佢抱我呀

我咩都食架,總知佢俾得我既都食。好味呀,不過成日見呀哥食得好慢,好想幫佢食囉。

我成日要出街架,其實係佢地去邊我都要去,不過坐車車有時會嘔架。唔得架..好暈暈架

沒有留言: