2022年12月19日星期一

薯薯小queen接力

 由今日開始由我地薯薯同小queen接棒


我係薯薯呀

呢幾日好凍呀,我已經著左衫衫,但daddy都成日要我做大俠,好多大人初圍住我。尋日我同妹妹去沖涼,第一次冇家姐陪。我做左大呀哥呀,我地都乖呀。之後返到屋企好攰呀,訓到夜晚有個生日蛋糕,係家姐架

我同呀妹知道係家姐,好乖坐低等,冇搶食。平時呀妹已經一野食左喇,今次知道係家姐既,我同佢都好乖坐低等。

上星期見到家姐訓左,唔郁。爸爸媽媽係咁喊,我就行埋去陪佢地坐‥


我係小Queen呀

我食野就最緊張架喇,周圍轉黎轉去,驚佢地唔記得俾我食呀。另外佢地一出街我就要出架,我唔理架,我要痴住佢地,佢地去邊我就去邊架


沒有留言: